Vse za odpadke

Pogoji poslovanja

1.1 Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine VSEZAODPADKE so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino VSEZAODPADKE upravlja podjetje EKO Plus d.o.o., ki se ukvarja s trgovino in poslovnimi storitvami na področju ekologije (v nadaljevanju »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine VSEZAODPADKE, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

1.2 Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

1.3 Ponudba artiklov

Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Redne cene so cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Akcijska cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačila predračuna z nakazilom na TRR. 

1.4 Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako v primeru odstopa od nakupa artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v povezavi, ki jo prejme preko elektronskega sporočila ob nakupu.

1.5 Cene

Akcijska cena velja za vse obiskovalce spletne trgovine VSEZAODPADKE. Redna cena je cena za uporabnike, ki želijo opraviti nakup v prostorih podjetja EKO Plus d.o.o. in niso nakupa opravili preko spletne trgovine.  Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev v smeri obojestranska zadovoljstva.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu 'Naročilo potrjeno'). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Dobroimetje na računu kupca in vsa vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo.

1.6 Darilni bon trgovina VSEZAODPADKE

Darilni bon je izkazni dokument, ki ga izda trgovina VSEZAODPADKE proti plačilu z gotovino ali po predračunu v obliki listine ali v elektronski obliki.  Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, podjetje EKO Plus d.o.o. pa ga je zavezano sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja v spletni trgovini VSEZAODPADKE. Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini VSEZAODPADKE in na sedežu podjetja EKO Plus d.o.o. Pri nakupu darilnega bona veljajo enaka določila, kot so navedena v Pogojih poslovanja. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko nakupa doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne. 

Uporaba darilnega bona je možna na način, da v koraku nakupnega procesa v polju 'Vpišite promocijski ali darilni kupon' vpišete  alfanumerično kodo darilnega bona.

1.7 Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali na drugih medijih. 

Kako uporabiti promocijsko kodo?

Promocijska koda je beseda, ki jo vpišete v koraku spletnega nakupa v polje 'Vpišite promocijski ali darilni kupon'. Po vpisu promocijske kode kliknite na oznako 'Uveljavi'. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj po uspešni izvedbi opisanega koraka.

1.8 Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo pogodbenih dobaviteljev in na njihov dobavni rok. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavni rok zelo dolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku in le-ta bo artikel odstranil iz naročila in kupcu vrnil morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa bo po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če ponudnikov pogodbeni dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu obvesti kupca tudi o politiki vračila blaga ter o kontaktnih podatkih, kamor se lahko kupec obrne v primeru zamude pri dostavi blaga in v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika na telefonsko številko splošne pomoči ali preko e-maila. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, potem kupec pošiljko zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno za prevzem), kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.

1.9 Nakup za pravne osebe  

Spletna trgovina VSEZAODPADKE ni namenjena le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

Postopek nakupa je popolnoma enak, le da pri izbiri vnosa osebnih podatkov vnesete še podatke podjetja.

V primeru nakupa kot pravna oseba ne pozabite vnesti davčne številke. V primeru težav pri vnosu podatkov nas na to opozorite s komentarjem pri oddaji naročila in nam na info@vsezaodpadke.si pošljite dokazilo.

1.10 Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@vsezaodpadke.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila prične teči s prvim dnem po datumu prevzema pošiljke. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal ni več možen.

Potrošnik mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Originalno embalažo predpiše proizvajalec artikla (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Kjer je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva z uporabo bona ali promocijske kode, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo. Vrne se samo vplačani znesek in sicer na TRR potrošnika. 

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo vplačil kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Obrazec za vračilo artiklov prenesete tukaj.

1.11 Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

1.12 Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?  Predvsem kadar:

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec mora ponudbnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku hkrati omogočiti pregled artikla.

V katerih primerih se uveljavlja stvarna napaka?

V primerih, ko dostavljeno blago ustreza definiciji stvarne napake. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

1.13  Blago z napako

Blago z napako so artikli, ki so bili v trgovino VSEZAODPADKE vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla mora biti zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu. 

S pregledom vrnjenih artiklov ponudnik zagotavlja njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije "blago z napako" in tudi navedeno na računu.

Artiklov, ki so kategorizirani kot "blago z napako" ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.  

Obrazec za vračilo artiklov si kupec lahko natisne tukaj. Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

1.14 Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v najkrajšem možnem roku. V primeru daljših dobavnih rokov je ponudnik dolžan kupca o tem obvestiti.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Poštnina je enotna in znaša 3,9 € (dostave znotraj Slovenije), za naročila nad 100 € pa je le-ta brezplačna (za dostave znotraj Slovenije).

1.15 Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika spletne trgovine.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev trgovine VSEZAODPADKE, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

1.16 Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

-jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

-pošiljatelj bo jasno razviden,

-različne akcije, promocije in druge marketinške tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

-željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

1.17 Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

1.18 Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od kupoprodajne pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

1.19 Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vsezaodpadke.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor menite drugače, lahko svoje mnenje izrazite tudi na uradni strani ustreznega Evropskega organa - povezava.

Želimo vam prijetno nakupovanje in vaš cenjen prispevek k ohranjanju narave!